Vragen? Klik hier voor WhatsApp chat. Wij helpen u graag verder .

Klachten

Heb je een klacht over onze service of over één van onze producten, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. Je kan je hiervoor richten tot onze supportafdeling via klantenservice@derks-wielersport.nl. In de regel ontvang je binnen 1 werkdag, uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op jouw klacht. Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kun je je schriftelijk wenden tot de directie. Je kunt jouw klacht dan naar het volgende adres verzenden:

Derks wielersport
t.a.v. Peter Derks
Verduinsbos 29
4661 NT Halsteren

Mocht jouw klacht onverhoopt niet door Derks wielersport kunnen worden opgelost dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie van Webshop Keurmerk / Webshop Trustmark via https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).